Driftstatus - Dynamics 365 Business Central

Driftstatus i Dynamics 365 Business Central

På denne side kan du holde dig opdateret med den aktuelle driftstatus på Dynamics 365 Business Central.

Nogle kunder oplever, at de er udfordret med hastighedsproblemer med deres Dynamics 365 Business Central. 

Det kan ske, at systemet fryser, så du ikke kan klikke på noget. Det kan løses midlertidigt ved at trykke F5 (Opdater). Alternativt prøv at skifte til en anden browser.

Det kan også være, at du får vist en besked om, at systemet er i gang med at arbejde, som gør, at du ikke kan klikke på noget imens. Denne dialogboks forsvinder efter et par minutter, hvorefter du igen kan arbejde.

Oplever du hastighedsproblemer, vil vi rigtig gerne vide det, så vi kan rapportere det videre til Microsoft. Skriv derfor til os på support@erpsupporten.dk

Opdateret, d. 29.01.20 

Besked fra Continia:

“There’s currently a queue on our Cloud OCR due to an issue with mail forwarding from our 3rd party mail provider to the Cloud OCR Engine. A current estimate on the queue being processed, depending on no. of new documents coming, in is 2-3 hours.”

Hold dig opdateret på denne side, hvor vi melder ud, så snart problemet er løst hos Continia.

Opdateret, d. 16.01.20 kl. 11.30 

I Dynamics 365 Business Central (fra version 13 til version 14) kan man sætte en automatisk update op for altid at få de nyeste funktioner. Denne update kan man sætte til at køre om natten på et planlagt tidspunkt, så den ikke generer driften af ens virksomhed.

Dog er der sket en fejl med denne automatiske opgraderingsprocess ved Microsoft. Det betyder, at dagen efter du har bedt den om at opdatere, vil du modtage en mail med følgende information:

”Business Central failed to be updated. The reason for the failure is being determined. You will receive another notification when the update has been rescheduled.”

Microsoft arbejder på at få løst problemet.

Vi vil holde dig opdateret med status på denne side, når problemet er løst.

Opdateret, d. 24.05.19 

I forbindelse med en update fra Microsoft til Dynamics 365 Business Central kan der forekomme en fejl omkring rettigheder.

Fejlbeskeden ser således ud:

Fejlbesked rettigheder - Dynamics 365 Business Central

Microsoft er i gang med at lave en hotfix som løser dette problem.

Vi vil holde dig opdateret med status på denne side, når problemet er løst.

Løst, d. 01.04.19