Dynamics 365 Business Central 2019-05-22T12:11:30+00:00

Dynamics 365 Business Central – én samlet ERP-/forretningsløsning

Dynamics 365 Business Central er Microsofts nye cloudbaserede forretnings-/økonomistyringsløsning. Det er en all-in-one forretningsløsning, hvor du kan samle hele forretningen i ét samlet system og sørger for at dine IT-systemer snakker sammen.

Med Dynamics 365 Business Central får din virksomhed en mere smidig og effektiv arbejdsgang, da flere af de IT-systemer, du typisk bruger til dagligt i dit arbejde, spiller sammen. Det har blandt andet en indbygget integration til Office 365 (Outlook, Excel, Word, Skype m.m.) og rapporteringsværktøjet Power BI.

Fordelen med Dynamics 365 Business Central:

Vil du bestille – klik her
Dynamics 365 Business Central
Gratis webinar - Introduktion til Dynamics 365 Business Central

Kom på gratis webinar: Introduktion til Dynamics 365

Vil du høre om, hvad Dynamics 365 Business Central er, og blive klogere på de mange fordele og muligheder?

Deltag på vores gratis webinar, hvor du får en grundlæggende præsentation af programmet.

På 30 minutter vil du se, hvordan Dynamics 365 Business Central ser ud, hvordan du navigerer i det, og hvordan du kommer nemt i gang.

Du deltager online fra din PC.

> Tilmeld dig til gratis webinar

Send dine tilbud direkte fra i Outlook med Business Central

Én af Dynamics 365 Business Centrals unikke fordele er den stærke integration til Office 365 (Outlook, Word, Excel m.fl.)

Det betyder, at du nu endnu nemmere kan oprette tilbud og ordrer samt sende fakturaer.

Du behøver nemlig ikke at åbne dit Dynamics 365 økonomisystem først for at udføre det, da du blot klarer det direkte i din Outlook.

Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central bliver åbnet inden i Outlook.

Integration til Office 365

Få træning og support til Dynamics 365 Business Central

Hos ERPsupporten.dk er du sikret god træning i Dynamics 365 Business Central. Udover vores fysiske kurser tilbyder vi også online undervisning.

På Vidensportalen finder du en masse online træningsmaterialer. Du kan deltage i webinarer, se videoguides og læse skriftlige brugervejledninger.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger, kan du få træning og inspiration til, hvordan du arbejder i Dynamics 365 og udnytter de gode muligheder i programmet.

Serviceplan 365 giver dig adgang til Vidensportalen for kun kr. 99/måned og fra 20/mdr. pr. bruger. Du kan samtidigt få billig support med i pakken.

> Læs mere om Serviceplan 365 her

Økonomi- og forretningsløsning til små og mellemstore virksomheder

Dynamics 365 Business Central er et forretningssystem til små og mellemstore virksomheder. Du får et totalt overblik over din virksomhed, hvor du kan håndtere regnskab, bogholderi, indkøb, lager, kunder, salg, projekter, medarbejdere og produktion.

Dynamics 365 Business Central er mere end blot et økonomisystem. Du kan administrere økonomien, forbedre jeres processer og omsætning, sikre større overblik over forsyningskæden, give kunderne en bedre service, sørge for at projekter bliver styret godt og budgetter overholdt samt at driften bliver optimeret, så I kan sikre, at jeres produkter bliver leveret til tiden og jeres omkostninger bliver minimeret.

Se priserne på Dynamics 365 Business Central

Funktionsoversigt Dynamics 365 Business Central

Business Central – dit sidste ERP-/økonomisystem

Dynamics 365 Business Central bliver automatisk opdateret

Slut med store og dyre opdateringer af dit økonomisystem

Med Dynamics 365 Business Central er det slut med store og dyre investeringer i dit økonomisystem.

Du skal ikke længere bekymre dig om, at dit økonomisystem skal opdateres.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk.

På den måde er du altid sikker på, at du kører på den nyeste version af dit økonomisystem, uden at det koster dig ekstra.

Slip for at skifte til nyt ERP-/økonomisystem – nogensinde

Med Dynamics 365 Business Central slipper du for at skulle skifte til nyt ERP-/økonomisystem, hvis din virksomheds behov eller situation vokser.

Dynamics 365 Business Central kører efter linjen “start småt – voks nemt”.

Så hvis du er en mindre eller nystartet virksomhed, kan du roligt starte i Dynamics 365 Business Central med 1 bruger. Vokser din virksomhed, kan du nemt tilføje flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

Skulle Business Central blive for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Nemt at vokse i Dynamics 365 Business Central
Kobl funktioner til og fra efter behov

Slip for komplekse tilpasninger – kobl funktioner til og fra efter behov

Fremover slipper du for at investere i komplekse tilpasninger, der er specialtilrettet til lige præcis dit økonomisystem.

Du kan nemt udvide Dynamics 365 med “tilretninger” i form af apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Du får en større fleksibilitet, hvor du vælger til og fra af funktioner, når din virksomheds behov ændrer sig.

Samtidigt undgår du at blive låst af de komplekse tilpasninger, som for mange virksomheder tidligere har været en stor udfordringer i forbindelse med opdatering af sit økonomisystem.

Lav flotte rapporter og diagrammer med Power BI

Dynamics 365 Business er integreret med Power BI, der er et stærkt rapporteringsværktøj fra Microsoft.

Det betyder, at du nemt kan lave flotte visuelle rapporter med diagrammer, som du kan give videre til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan både arbejde i Power BI med data fra Business Central, og du kan få vist diagrammer direkte i Business Central.

Rapporter fra Power BI i Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central flere devices

Arbejd i Dynamics 365 Business Central uanset hvor du er

Med Dynamics 365 Business Central kan du arbejde i programmet, lige gyldigt hvor du befinder dig. Om det er på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Business Central ligger nemlig i Skyen (online), så du altid kan få adgang. Og du bestemmer selv, om du vil arbejde fra din PC, tablet eller mobil (Android/Apple/Windows).

Er du direktør, kan du altid nemt holde øje med, hvordan det går virksomheden. Sælgeren på farten kan altid nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Bogholderen kan holde overblik over økonomien enten hjemmefra eller fra kontoret.

Din revisor kan desuden få online adgang til økonomisystemet og bilag.

Håndter dine persondata nemt og sikkert med GDPR værktøjet

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det meget nemmere for din virksomhed at håndtere persondata i jeres økonomisystem.

I følge GDPR (persondata lovkrav) har man som person (kunde, leverandør, medarbejder) ret til at få oplyst, hvilke persondata man som virksomhed har liggende i sit system på personen. Det kan være en større opgave for mange virksomheder netop at kunne samle disse data.

Dynamics 365 Business Central har gjort det nemmere at kunne trække en liste over alle de data, man har liggende på en bestemt person.

Den liste kan du herefter eksportere til Excel og videresende til den pågældende person. Du kan også bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.

Dynamics 365 Business Central indeholder GDPR værktøj

Priser på Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central (Cloud) findes som tre pakker.

Priser på Dynamics 365 Business Central Cloud (leje)
  • Dynamics 365 Business Central Basic – “light pakke”, primært til nystartede eller mindre virksomheder med behov for simpel bogholderi, fakturering, salg og køb. Inkluderer ikke salgsordre, ordrebekræftelse og følgeseddel. (Max. tre brugere)
  • Dynamics 365 Business Central Essential– “standard pakke”, primært henvendt til handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring.
  • Dynamics 365 Business Central Premium– “udvidet pakke”, primært henvendt til virksomheder med behov for produktions- og servicestyring.
  • Dynamics 365 Business Central Team Member kan tilkøbes til enten Essential og Premium. Team Member giver en begrænset brugeradgang, , hvor du kan læse og godkende samt ændre stamdata. Du kan også tilgå programmet fra Office 365.

Dynamics 365 Business Central Cloud (leje) inkluderer hosting og backup af data. Du er sikret, at din løsning automatisk bliver opdateret til den nyeste version.

Bestil Dynamics 365 Business Central

Du kan også eje din Dynamics 365 Business Central

Vil du hellere eje din Dynamics 365 Business Central, kan du købe licensen (On Premise).

Du kan vælge følgende pakker:

  • Dynamics 365 Business Central Essential
  • Dynamics 365 Business Central Premium
  • Dynamics 365 Business Central Team Member
    (tilkøb til Essential og Premium)

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Når du ejer licensen, skal du selv sørge for opdatering, backup og lignende.

Bestil Dynamics 365 Business Central

Priser på Dynamics 365 Business Central On Premise (eje)
Konverteringstilbud på Dynamics 365 Business Central

Skift til Dynamics 365 Business Central og få god rabat

Vil du gerne skifte din nuværende Microsoft Dynamics løsning ud med Dynamics 365 Business Central, så kan du benytte dig af det gode migreringstilbud.

  • Skift til Dynamics 365 Business Central Cloud (leje) – du får 40% rabat på køb af Dynamics 365 Business Central frem til d. 30. juni 2021.
  • Skift til Dynamics 365 Business Central On Premise (eje) – du får det samme antal brugere i Dynamics 365 Business Central (navngivne), som du har i din nuværende Dynamics løsning, der er købt før d. 1. oktober 2018 (1:1 bruger).
    Har du NAV/Navision, får du tre Dynamics 365 Business Central brugere, for hver bruger du har (1:3 brugere).

Tilbuddene kræver, at du ejer din nuværende Microsoft Dynamics licens (C5, NAV/Navision, XAL eller AX), samt at du har aktivt opdateringsabonnement. Har du ikke det, er der mulighed for at gentegne abonnementet.

Vil du vide mere?

Du kan finde praktiske informationer om Dynamics 365 via nedenstående links.

Du kan blandt andet finde Microsofts gældende licensbetingelser for Dynamics 365, en vejledning til hvordan du selv kan foretage back-up af dine data samt en oversigt over hvor i verden dine data bliver gemt.

Læs mere:

Praktisk information om Dynamics 365 Business Central

Vil du i gang med Dynamics 365 Business Central?

Du kan bestille Dynamics 365 Business Central ved at udfylde formularen nedenfor.

Hvis du allerede har enten Microsoft Dynamics C5 eller Microsoft Dynamics NAV, så kan du ovenikøbet få glæde af gode konverteringsmuligheder, når du skifter til Business Central.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Bestil Dynamics 365 Business Central – udfyld bestillingsformularen nedenfor.

1. UDFYLD KONTAKT-/FAKTURERINGSOPLYSNINGER:

*Firma

*Adresse

*Postnummer

*By

*CVR.nr.

*Faktureringsmail

*Kontaktperson

*Kontaktperson e-mail

*Kontaktperson telefonnummer



2. VÆLG DIN DYNAMICS 365 LØSNING:
- A) Ønsker du den fulde version, kan du vælge Cloud (leje) eller On Premise (eje).
- B) Ønsker du light versionen, vælger du Basic (leje).

A) Dynamics 365 BUSINESS CENTRAL (Fuld version)
Oprettelsespris kr. 0.

Dynamics 365 Business Central CLOUD (leje)

Dynamics 365 Business Central ON PREMISE (eje)

Antal brugere (BUSINESS CENTRAL)

Tilkøb Team Member (begrænset brugeradgang)


B) Dynamics 365 BASIC (Light version)
Oprettelsespris kr. 998.

Dynamics 365 BASIC (leje)

Antal brugere (BASIC) (max. tre brugere)


3. *Adgang til revisor

JaNej



4. OFFICE 365 KONTO:

*Har du/I en Office 365 konto?


Din besked

Jeg accepterer Standardbetingelserne fra ERPgruppen A/S*