Dynamics 365 Business Central 2018-11-14T15:05:13+00:00

Dynamics 365 Business Central – én samlet ERP-/forretningsløsning

Dynamics 365 Business Central er Microsofts nye cloudbaserede forretnings-/økonomistyringsløsning. Det er en all-in-one forretningsløsning, der samler hele din forretning i ét system og sørger for at dine IT-systemer snakker sammen.

Med Dynamics 365 Business Central får din virksomhed en mere smidig og effektiv arbejdsgang, da flere af de IT-systemer, du typisk bruger til dagligt i dit arbejde, spiller sammen. Det har blandt andet en indbygget integration til Office 365 (Outlook, Excel, Word, Skype m.m.) og rapporteringsværktøjet Power BI.

Dine fordele med Dynamics 365 Business Central:

  • Online økonomiløsning du kan tilgå fra flere devices (PC, tablet eller mobil)

  • Stærk integration til Office 365 (Outlook, Excel, Word m.fl.)

  • Indeholder GDPR værktøj til sikker håndtering af persondata

  • Nemt at lave flotte rapporter med diagrammer med Power BI

  • Giver en mere fleksibel arbejdsdag (arbejd fra kontoret, i bilen, på ferien)

  • Automatisk opdatering til nyeste version

Bestil Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central
Gratis webinar - Introduktion til Dynamics 365 Business Central

Gratis webinar: Introduktion til Dynamics 365 Business Central

Vil du høre mere om, hvad Dynamics 365 Business Central er, og blive klogere på de mange fordele og muligheder?

Tilmeld dig vores gratis webinar, hvor du får en grundlæggende præsentation af programmet.

På 30 minutter vil du se, hvordan Dynamics 365 Business Central ser ud, hvordan du navigerer i det, og hvordan du kommer nemt i gang.

Du deltager online via din PC.

> Tilmeld dig gratis webinar

Send dine tilbud direkte fra i Outlook med Business Central

Dynamics 365 Business Central har en stærk integration til Office 365 (Outlook, Word, Excel m.fl.)

Det betyder, at du nu endnu nemmere kan lave et tilbud, oprette en ordre og sende en faktura.

Du behøver ikke længere at åbne dit økonomisystem for at kunne gøre det. Du kan nemlig gøre det direkte fra din Outlook.

Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central bliver åbnet indeni Outlook.

Integration til Office 365
Funktionsoversigt Dynamics 365 Business Central

Økonomi- og forretningsløsning til små og mellemstore virksomheder

Dynamics 365 Business Central er et forretningssystem til små og mellemstore virksomheder. Du får et totalt overblik over din virksomhed, hvor du kan håndtere alt fra økonomi, bogholderi, indkøb, salg, lager, kunder, medarbejdere, projekter og produktion.

I Dynamics 365 Business Central kan du administrere økonomien, skabe større synlighed på tværs af jeres forsyningskæde, optimere salgsprocesserne og omsætningsmulighederne, give en bedre kundeservice, sikre god styring af projekter og budget samt optimere driften så I kan levere produkter til tiden og minimere omkostningerne.

Se priser på Dynamics 365 Business Central

Business Central – dit sidste ERP-/økonomisystem

Dynamics 365 Business Central bliver automatisk opdateret

Slut med store og dyre opdateringer af dit ERP-/økonomisystem

Med Dynamics 365 Business Central er det slut med de store og dyre investeringer i dit ERP-/økonomisystem.

Du skal ikke længere bekymre dig om, at økonomisystem skal opdateres.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk. Det sker endda flere gange om året – helt automatisk.

Du er derfor altid sikret, at du har den nyeste version af dit økonomisystem, uden at du betaler ekstra for det.

Slip for at skifte til nyt ERP-/økonomisystem – nogensinde

Med Dynamics 365 Business Central slipper du for at skulle skifte til nyt ERP-/økonomisystem, hvis din virksomheds behov eller situation vokser.

Dynamics 365 Business Central kører efter linjen “start småt – voks nemt”.

Så hvis du er en mindre eller nystartet virksomhed, kan du roligt starte i Dynamics 365 Business Central med 1 bruger. Vokser din virksomhed, kan du nemt tilføje flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

Skulle Business Central blive for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Nemt at vokse i Dynamics 365 Business Central

Få træning og support til Dynamics 365 Business Central

ERPsupporten.dk tilbyder fysiske kurser og online træning i Dynamics 365 Business Central.

På vores online træningssite Vidensportalen finder du en masse gode og brugbare træningsmaterialer. Du kan deltage i webinarer, se how-to-videoer eller læse små skriftlige brugervejledninger.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger i Dynamics 365 Business Central, kan du få uddannelse og inspiration til, hvordan du udnytter de gode muligheder i systemet.

Serviceplan Premium giver dig adgang til Vidensportalen for kun kr. 179/måned og 10/mdr. pr. bruger.

> Læs mere om Serviceplan Premium her

Slip for komplekse tilpasninger – kobl funktioner til og fra efter behov

Fremover slipper du for at investere i dyre og komplekse tilpasninger, der er specialtilrettet til lige præcis dit økonomisystem.

Du kan nemt udvide (“tilrette”) dit økonomisystem med apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Du får en større fleksibilitet, da du selv kan vælge til og fra af ekstra funktioner og muligheder, når din virksomheds behov ændrer sig.

Du undgår samtidigt for at blive låst af dine komplekse tilpasninger, som for mange tidligere har været en stor barriere i forbindelse med opdatering af sit økonomisystem.

Kobl funktioner til og fra efter behov
Rapporter fra Power BI i Dynamics 365 Business Central

Lav flotter rapporter med Power BI

Dynamics 365 Business er integreret med det stærke rapporteringsværktøj Power BI.

Det betyder, at du nemt kan lave flotte visuelle rapporter med diagrammer, som du kan viderebringe til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan både arbejde i Power BI med data fra Business Central, og du kan få vist diagrammer direkte i Business Central.

Arbejd i Dynamics 365 Business Central uanset hvor du er

Med Dynamics 365 Business Centrakl kan du arbejde i programmet, lige gyldigt hvor du befinder dig. Om det er på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Business Central ligger nemlig i Skyen (online), så du altid kan få adgang. Og du bestemmer selv, om du vil arbedejde fra din PC, tablet eller mobil (Android/Apple/Windows).

Er du direktør, kan du altid nemt holde øje med, hvordan det går virksomheden. Sælgeren på farten kan altid nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Bogholderen kan holde overblik over økonomien enten hjemmefra eller fra kontoret.

Din revisor kan desuden få online adgang til økonomisystemet og bilag.

Dynamics 365 Business Central flere devices
Dynamics 365 Business Central indeholder GDPR værktøj

Håndter dine persondata nemt og sikkert med GDPR værktøjet

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det meget nemmere for din virksomhed at håndtere persondata i jeres økonomisystem.

I følge GDPR (persondata lovkrav) har man som person (kunde, leverandør, medarbejder) ret til at få oplyst, hvilke persondata man som virksomhed har liggende i sit system på personen. Det kan være en større opgave for mange virksomheder netop at kunne samle disse data.

Dynamics 365 Business Central har gjort det nemmere at kunne trække en liste over alle de data, man har liggende på en bestemt person.

Den liste kan du herefter eksportere til Excel og videresende til den pågældende person. Du kan også bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.

Priser på Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central findes som to pakker:

  • Dynamics 365 Business Central Essential– “standard pakke”, primært henvendt til handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring.
  • Dynamics 365 Business Central Premium– “udvidet pakke”, primært henvendt til virksomheder med behov for produktions- og servicestyring.

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Du kan tilkøbe Dynamics 365 Business Central Team Member. Det er en begrænset brugeradgang, men som har adgang til systemet – også fra Office 365.

Dynamics 365 Business Central Cloud (leje) inkluderer hosting og backup af data. Du er sikret, at din løsning automatisk bliver opdateret til den nyeste version.

Bestil Dynamics 365 Business Central

Priser på Dynamics 365 Business Central Cloud (leje)
Priser på Dynamics 365 Business Central On Premise

Du kan også eje din Dynamics 365 Business Central

Vil du hellere eje din Dynamics 365 Business Central, kan du købe den.

Pakkerne er de samme, som når du lejer licensen:

  • Dynamics 365 Business Central Essential
  • Dynamics 365 Business Central Premium
  • Dynamics 365 Business Central Team Member

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Når du ejer licensen, skal du selv sørge for opdatering, backup og lignende.

Bestil Dynamics 365 Business Central

Skift til Dynamics 365 Business Central og få god rabat

Vil du gerne skifte din nuværende Microsoft Dynamics løsning ud med Dynamics 365 Business Central, så kan du benytte dig af det gode konverteringstilbud.

  • Skift til Dynamics 365 Business Central Cloud (leje) – du får 40% rabat på alt køb af Dynamics 365 Business Central, som gælder på al bestilling frem til d. 30. juni 2021.
  • Skift til Dynamics 365 Business Central On Premise (eje) – du får to navngivne brugere i Dynamics 365 Business Central for hver brugere du har i nuværende Dynamics løsning, som er købt før d. 1. oktober 2018.

For at kunne benytte migreringstilbuddene kræver det, at du ejer din nuværende licens (Microsoft Dynamics C5, NAV/Navision, XAL eller AX), og har et aktivt opdateringsabonnement. Har du ikke det, er der mulighed for at gentegne abonnementet.

Konverteringstilbud på Dynamics 365 Business Central

Vil du i gang med Dynamics 365 Business Central?

Du kan bestille Dynamics 365 Business Central ved at udfylde formularen nedenfor.

Hvis du allerede har enten Microsoft Dynamics C5 eller Microsoft Dynamics NAV, så kan du ovenikøbet få glæde af gode konverteringsmuligheder, når du skifter til Business Central.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Bestil Dynamics 365 Business Central – udfyld bestillingsformularen nedenfor.


UDFYLD KONTAKT-/FAKTURERINGSOPLYSNINGER:

*Firma

*Adresse

*Postnummer

*By

*CVR.nr.

*Faktureringsmail

*Kontaktperson

*Kontaktperson e-mail

*Kontaktperson telefonnummer



VÆLG DIN DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL LØSNING:

Dynamics 365 Business Central Cloud pakke (leje)

Dynamics 365 Business Central On Premise pakke (eje)

*Antal brugere (Dynamics 365 BC)

Tilkøb Team Member (antal brugere)

Adgang til revisor (marker felt)
Ja, opret revisoradgang



OFFICE 365 KONTO:

*Har du/I en Office 365 konto?


Din besked

Jeg accepterer Standardbetingelserne fra ERPgruppen A/S*