Hvad koster Serviceplan 365
Serviceplan 365 til Dynamics 365 Business Central findes som tre forskellige pakker; BASIC, PRO og PRO PLUS.
Alle tre pakker giver dig fri adgang til Vidensportalen, hvor du kan finde en masse online træning og inspiration, samlet ét sted. Hver torsdag kan du endda deltage i inspirationswebinar på Vidensportalen, hvor du kan holde dig godt opdateret med tips og nye muligheder i Dynamics 365 Business Central.
BASIC giver adgang til Vidensportalen. Med PRO får du en supportaftale til almen brugersupport med. Hvor du med PRO PLUS både får en supportaftale til udvidet support med samt fri software service til leverandør og bonusordning. Læs mere om pakkerne nedenfor.
Betal kun for de supportklip du bruger
Med PRO PLUS får du glæde af bonusordningen til dit supportforbrug.
Bonusordningen sikrer, at du kun betaler for de supportklip, du får brugt. Du undgår derfor at betale for supportklip, som du ikke ender med at få brugt. Du får nemlig helt konkret penge tilbage for de klip, du ikke bruger.
Hvordan fungerer det?
I din PRO PLUS pakke har du 2 supportklip pr. måned pr. bruger.
Hvis I er 5 brugere, har I altså 30 supportklip i perioden (á 3 måneder). Det svarer til 7,5 time pr. periode.
Efter endt periode á tre måneder laver vi en opgørelse på, hvordan dit supportforbrug har været.

Software service
Med software service til leverandør sørger vi for at assistere jer med at indrapportere fejl ved software leverandør (Microsoft, 3. partsløsning), som ligger uden for ERPgruppens ansvar.
Det kan være, hvis Dynamics 365 Business Central melder fejl eller noget i programmet ikke virker optimalt. Altså hvor fejlen ligger i selve softwaren, og derfor er noget, Microsoft skal løse. Det kan også være en 3. partsløsning (eks. Continia), hvor softwaren melder fejl.
Vi hjælper jer derfor med at føre dialogen til leverandøren, som ofte kan være meget teknisk præget. Med en software service skal du ikke bekymre dig, hvis problemet opstår. Vi hjælper dig med at gå videre med problemet til rette leverandør.
Har du ikke en software service, vil du blive faktureret normal timepris for den forbrugte tid på at assistere.

Hvad koster Software service?
Du kan tilkøbe software service til leverandør til BASIC og PRO.
Den månedlige pris er 10% af omkostningerne på alle software licenser (herunder Microsoft og evt. 3 partsløsninger).
Har du PRO PLUS, har du fri software service til leverandør, da det er med i pakken.
Software service er gratis til alle ERPgruppens egen apps, uanset hvilken pakke af Serviceplan 365 du har.
Priser på Serviceplan 365

1) Supportaftale: Brugersupport gælder brugerhjælp til grundlæggende funktioner og moduler i Dynamics 365 Business Central vedr. daglige brug (ekskl. opsætning, tilretning, 3. partsløsninger). For øvrig konsulentassistance gælder normal timepris. Udvidet support gælder support til både Dynamics 365 Business Central og 3. partsløsninger, herunder hjælp til opsætning (ekskl. tilretning). 1 supportklip = 15 minutter, afregnes pr. påbegyndt kvarter. Support gives via telefon, mail og chat. Alle priser er i danske kroner, ex. moms
Antallet af brugere på Serviceplan 365 følger antal brugere i Dynamics 365 Business Central licens.
Priseksempel for 5 brugere:
Serviceplan 365 PRO: 1 x kr. 99/md. + 5 x kr. 150/md. = kr. 849/md.
Tilkøb: Software service leverandør: + 10% af omkostningerne på software licenser pr. måned