Hvad koster Serviceplan 365

Serviceplan 365 til Dynamics 365 Business Central findes som tre forskellige pakker; BASIC, PRO og PRO PLUS.

Alle tre pakker giver dig fri adgang til Vidensportalen, hvor du kan finde en masse online træning og inspiration, samlet ét sted. Hver torsdag kan du endda deltage i inspirationswebinar på Vidensportalen, hvor du kan holde dig godt opdateret med tips og nye muligheder i Dynamics 365 Business Central.

BASIC giver adgang til Vidensportalen. Med PRO får du en supportaftale til almen brugersupport med. Hvor du med PRO PLUS både får en supportaftale til udvidet support med samt fri software service til leverandør og bonusordning. Læs mere om pakkerne nedenfor.

Priser Serviceplan 365 til Dynamics 365 Business Central

Betal kun for de supportklip du bruger

Med PRO PLUS får du glæde af bonusordningen til dit supportforbrug.

Bonusordningen sikrer, at du kun betaler for de supportklip, du får brugt. Du undgår derfor at betale for supportklip, som du ikke ender med at få brugt. Du får nemlig helt konkret penge tilbage for de klip, du ikke bruger.

Hvordan fungerer det?

I din PRO PLUS pakke har du 2 supportklip pr. måned pr. bruger.

Hvis I er 5 brugere, har I altså 30 supportklip i perioden (á 3 måneder). Det svarer til 7,5 time pr. periode.

Efter endt periode á tre måneder laver vi en opgørelse på, hvordan dit supportforbrug har været.

Bonusordning på supportforbrug - Serviceplan 365

Software service

Med software service til leverandør sørger vi for at assistere jer med at indrapportere fejl ved software leverandør (Microsoft, 3. partsløsning), som ligger uden for ERPgruppens ansvar.

Det kan være, hvis Dynamics 365 Business Central melder fejl eller noget i programmet ikke virker optimalt. Altså hvor fejlen ligger i selve softwaren, og derfor er noget, Microsoft skal løse. Det kan også være en 3. partsløsning (eks. Continia), hvor softwaren melder fejl.

Vi hjælper jer derfor med at føre dialogen til leverandøren, som ofte kan være meget teknisk præget. Med en software service skal du ikke bekymre dig, hvis problemet opstår. Vi hjælper dig med at gå videre med problemet til rette leverandør.

Har du ikke en software service, vil du blive faktureret normal timepris for den forbrugte tid på at assistere.

Software service - Serviceplan 365

Hvad koster Software service?

Du kan tilkøbe software service til leverandør til BASIC og PRO.

Den månedlige pris er 10% af omkostningerne på alle software licenser (herunder Microsoft og evt. 3 partsløsninger).

Har du PRO PLUS, har du fri software service til leverandør, da det er med i pakken.

Software service er gratis til alle ERPgruppens egen apps, uanset hvilken pakke af Serviceplan 365 du har.

Priser på Serviceplan 365

Oversigt - Serviceplan 365 til Dynamics 365 Business Central

1) Supportaftale: Brugersupport gælder brugerhjælp til grundlæggende funktioner og moduler i Dynamics 365 Business Central vedr. daglige brug (ekskl. opsætning, tilretning, 3. partsløsninger). For øvrig konsulentassistance gælder normal timepris. Udvidet support gælder support til både Dynamics 365 Business Central og 3. partsløsninger, herunder hjælp til opsætning (ekskl. tilretning). 1 supportklip = 15 minutter, afregnes pr. påbegyndt kvarter. Support gives via telefon, mail og chat. Alle priser er i danske kroner, ex. moms

Antallet af brugere på Serviceplan 365 følger antal brugere i Dynamics 365 Business Central licens.

Priseksempel for 5 brugere:

Serviceplan 365 PRO: 1 x kr. 99/md. + 5 x kr. 150/md. = kr. 849/md.
Tilkøb: Software service leverandør: + 10% af omkostningerne på software licenser pr. måned

Sådan bestiller du

Udfyld formularen nedenfor.

Har du allerede en Serviceplan 365 pakke, men ønsker at opgradere til PRO eller PRO PLUS, vælger du blot denne pakke ved bestillingen nedenfor.



    VIRKSOMHEDS-/FAKTURERINGSOPLYSNINGER:

    *Firma

    *Adresse

    *Postnummer

    *By

    CVR.nr.

    *Faktureringsmail

    *Dit navn

    *Din e-mail

    *Dit telefonnummer



    VÆLG DIN PAKKE:

    *Vælg Serviceplan 365 pakke

    *Antal brugere

    Vil du tilkøbe software service til leverandør (til BASIC eller PRO)


    Bemærkning (skriv Navn og E-mail på alle brugere)

    Jeg accepterer Standardbetingelserne for køb af Serviceplan 365*

    Serviceplan 365