Hør hvad vores kunder siger…
Om kursus
“Jeg har deltaget i et Microsoft Dynamics 365 Business Central kursus, som foregik ved ene-undervisning og var tilrettelagt mine specifikke behov.
Det kan varmt anbefales andre kursister at gøre tilsvarende. For det første får man fuld opmærksomhed, hvilket bevirker, at underviseren har en rigtig god fornemmelse af, om den pågældende gennemgang er forstået eller skal gennemgås en gang mere.
For det andet kan undervisningen tilrettelægges 100% til den enkelte kursist specifikke krav og behov, hvilket gør undervisningen væsentlig mere intensiv og vedkommende for kursisten. Dermed bliver udbyttet væsentligt højere for kursisten end ved gruppeundervisning.”
”Jeg skulle yde regnskabsmæssig assistance til en klient, der anvendte NAV. Jeg havde ikke tidligere arbejdet med NAV, hvorfor jeg havde brug for et praktisk kursus.
Jeg deltog derfor på ERPsupporten.dks NAV Finans kursus, hvor jeg på én dag fik et godt overblik over systemet og fik praktisk erfaring med de vigtigste funktioner, som gentagelseskladder, momsafstemninger, dimensioner og meget mere.
Meget fin undervisning med masser af praktisk input. Vi havde en super dygtig underviser.”
”Jeg mødte de sødeste mennesker ved ERPgruppen og blev godt og varmt taget imod. Jeg havde tre gode kurser – Introduktion, Salg/Køb og Produktion.
Særlig kurset Produktion var fremragende og fik virkelig et godt overblik over strukturen i NAV.
Jeg har lært meget på alle kurserne og kommet tilbage til arbejde og følt mig mere tryg i at bevæge mig rundt i NAV.”
“Efter at have deltaget i NAV Intro-kurset har jeg fået en rigtig god basisviden og en anden tilgang til arbejdet med systemet.
Underviseren var rigtig dygtig, meget kompetent og forstod at tale i et sprog alle forstod. Undervisningen var meget intensiv og berørte mange emner.
Jeg kan derfor varmt anbefale ERPsupporten.dk til disse kurser.
“Jeg tog kurset (NAV Introduktion) for at imødekomme arbejdsgivernes krav. Men efter kurset føler jeg også, at jeg har fået en meget bedre idé om, hvordan virksomheder bruger programmet. Jeg føler mig langt bedre klædt på til en stilling, hvor det indgår i arbejdsopgaverne.
Med en underviser med tydelig begejstring for sit fag, kunne man mærke, at der var gjort et stort nummer ud af, at alle kursusdeltagerne skulle få så meget som muligt ud af kurset. Og så var der ovenikøbet en overdådig forplejning!”
“Jeg synes, det var et utroligt godt kursus (NAV Introduktion), men det var lidt overvældende hvor mange ting, systemet kan.
Vi kom igennem rigtig meget, og det vil være en stor hjælp for mig den dag, jeg skal bruge systemet i praksis. Jeg skal på kursus i NAV Finans i næste uge. Der håber jeg at komme lidt mere i dybden med bogføringssystemet.”
“Som nybegynder i NAV fik jeg meget ud af at være på kursus og havde en rigtig god oplevelse. Underviseren var god og behagelig og forstod at snakke i et sprog, der var til at forstå. Han viste det først på skærmen, og bagefter prøvede vi det selv af på vores PC. Det fungerede rigtig godt, og gjorde at jeg fik meget mere ud af det.”
“Jeg har været meget tilfreds med de kurser, jeg har været på. Vi har haft en dygtig underviser, der var god til at køre det i et roligt tempo og tage højde for, at man er ny bruger af systemet. Det har været en god og lærende oplevelse.”
”Jeg var på et 1-dags skræddersyet NAV kursus med fokus på indkøb, og blev mødt af to meget behagelige og kompetente undervisere, som supplerede hinanden virkelig godt!
God blanding af tavleundervisning og praktiske øvelser, så jeg fik lov at afprøve tingene med det samme.
Vi kom omkring rigtig meget, og jeg føler mig godt klædt på til at arbejde i NAV nu. Super god dag!”
“På min arbejdsplads havde vi fået implementeret NAV 2018, men uden en ordentlig oplæring i det. Så jeg stod på temmelig bar bund. Jeg fik derfor bevilget et to dages intensivt kursus hos ERPsupporten.dk.
I løbet af de to dage fik jeg en grundig introduktion i mange af de vigtigste funktioner. Så da jeg kom retur på jobbet, var jeg langt bedre rustet til at arbejde videre i NAV.
Forplejningen var i top, og underviseren var dygtig og kompetent. Helt bestemt pengene værd.”
“Waoo kan bestemt anbefale et skræddersyet NAV kursus fra ERPsupporten.dk, som rettede sig specifikt til de problematikker vi har i vores virksomhed. Efter god sparring og oplysning om forretningsgang samt problematikker, fik vi en meget kompetent gennemgang og sparring med underviseren.”
”Super god underviser, der var meget jordnær og med en faglig tankegang, som er perfekt til dette kursus. God feedback og sparring som jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge i dagligdagen. Kan varmt anbefale at bruge ERPsupporten.dk til disse kurser.”
“Undervisningen blev meget intensiv med mange emner i løbet af dagen, og det var egentlig rart, i stedet for at komme på flere kurser over flere dage. De emner, jeg havde brug for, fik jeg gennemgået på den ene dag. Og det var endda en blanding af flere forskellige kurser.”
“Vores forudsætninger før kurset var, at vi i den nærmeste fremtid skal til at opgradere fra NAV 2009 versionen til 2016 versionen. Derfor var vores erfaring med NAV 2016 versionen begrænset.På kurset fik vi gennemgået de fleste og mest centrale dele af NAV systemet, og fik derfor et fint overblik over de mange muligheder, som NAV 2016 kommer til at give os, når vi skal i gang med at opgradere.
Underviseren var dygtig. Særligt var han god til at inddrage eksempler fra andre kunder, hvor de enten har haft udfordringer, eller hvor de havde fundet smarte løsninger. Det var også godt at høre erfarningerne fra de andre kursister – både de gode og mindre gode.”
“Efter at have deltaget i kurset C5 2014 har jeg fået en super god basisviden i at arbejde i systemet. Forløbet var intensivt med megen læring, og der var god plads til at stille spørgsmål, der dukkede op undervejs.Vores underviser var rigtig sød og dygtig, og hun sørgede for at undervise på en let forståelig måde. Jeg har været fuldt ud tilfreds og vil gerne deltage i kursus igen.”
“Jeg er glad for, at vi valgte skræddersyet kursus. Det var helt rart, at jeg bare kunne stille spørgsmål i henhold til vores firma.”
Om support
”Min oplevelse er god tilgængelig og tryghed, når jeg har haft brug for hjælp til mit regnskabsprogram hos ERPsupporten.dk.Jeg har altid fået fyldestgørende og lynhurtig hjælp, når jeg har skulle bruge det. Og jeg har aldrig følt mig som én i rækken og at de var ligeglade med os, når vi har haft udfordringer, men altid oplevet at de tager os seriøst og hjælper for kundens skyld.
Dét oplever man ikke hos mange leverandører!”
“Jeg er rigtig godt tilfreds med den NAV support vi får hos ERPsupporten.Der er altid nogen der kan hjælpe, fordi der er et helt team af supportere til rådighed. Enten får vi hjælp med det samme, når vi ringer ind, ellers bliver der lagt en besked og vi bliver ringet op. Det giver tryghed at vide, at vi altid kan få hurtig hjælp.
Og dét at vi kan få support indtil kl. 22.00, synes jeg er en flot fleksibilitet og god tryghed at tilbyde. Nogle gange sidder vi også til kl. 18 eller længere, og så er det vældig rart at vi kan ringe ind, hvis det bliver nødvendigt.”
Om vores ERP produkter
”Med vores C5 regnskabsprogram kan jeg nemt og hurtigt bogføre og sende fakturaer ud. C5 fungerer godt for mig til mit arbejde, og så er det let at finde rundt i.”
“Mit behov for et regnskabsprogram er, at det skal være så enkelt at arbejde i som muligt, og jeg skal nemt kunne sende en faktura ud til mine kunder, uden det bliver for teknisk og tager for lang tid. Dét er mit behov, og det kan jeg i mit C5 regnskabsprogram.”
“Jeg er glad for, at jeg har muligheden for hurtigt at kunne slå informationer op i min C5 fra min mobil, når jeg er ude hos mine kunder. Det gør det nemt og fleksibelt for mig, at jeg kan få adgang til det, når jeg er ude og køre.”
“Med en supportaftale hos ERPsupporten.dk får vi hurtig sparring i telefonen på, hvordan noget kan gøres i NAV og så komme hurtigt videre.Jeg slipper for altid selv at skulle prøve mig for meget frem og bruge for lang tid på det, hvis det så alligevel viser sig, at det ikke kan lade sig gøre. Så er det altså nemmere og hurtigere at ringe til supporten og dermed få hurtig afklaring på, om det nemt kan løses, eller om det er et større problem som kræver udvikling.”