Dét siger vores kunder om os…

 

“Jeg er rigtig godt tilfreds med den NAV support vi får – altid nogen der kan hjælpe”

”Både mine kollegaer og jeg er rigtig godt tilfredse med den support på NAV, som vi får hos ERPsupporten.dk.

Der er altid nogen der kan hjælpe, fordi der er et helt team af supportere til rådighed. Enten får vi hjælp med det samme, når vi ringer ind, ellers bliver der lagt en besked og vi bliver ringet op. Det giver tryghed at vide, at vi altid kan få hurtig hjælp.”

Lene Lauersen er regnskabschef hos handelsvirksomheden Garden Life i Vejen, som beskæftiger syv medarbejdere og samarbejder med designere og producenter rundt om i verden. Garden Life har skiftet deres ERP system fra Microsoft Dynamics C5 til Microsoft Dynamics NAV. Når de har brug for support til NAV, kontakter de ERPgruppens supportafdeling ERPsupporten.dk, hvor de også har en supportaftale.

Her fortæller Lene om sin oplevelse med både den support hun og hendes kollegaer får på NAV fra ERPsupporten.dk, og hvilken værdi de har fået ud af at have en fast supportaftale.

Sidegevinst med supportaftalen er de ekstra tips og sparring

Fordi vi har en fast supportaftale hos ERPsupporten.dk, kan vi roligt ringe ind og spørge, om noget kan lade sig gøre eller ej i vores økonomisystem, uden at vi behøver at overveje det for længe. Vi ved jo, at vi allerede har betalt én gang og at vi bare kan henvende os om alle de mindre dagligdagsspørgsmål, vi støder på i vores NAV.

Vi får hurtig sparring i telefonen på, hvordan noget kan gøres i NAV og så komme videre. Vi slipper for altid selv at skulle prøve mig for meget frem og bruge for lang tid på det, hvis det så alligevel viser sig, at det ikke kan lade sig gøre. Så er det nemmere og hurtigere at ringe til supporten og dermed få hurtig afklaring på, om det nemt kan løses, eller om det er et større problem som kræver udvikling.

Sidegevinsten med supportaftalen er desuden, at når vi ringer ind vedr. et problem, så får vi også de gode tips og sparring til andre smartere måder at gøre noget på, end det vi plejer at gøre. Det synes vi giver ekstra god valuta for pengene.

Giver os god tryghed at vi kan få support til kl. 22.00

Dét at vi kan få support indtil kl. 22.00, synes vi er en flot fleksibilitet og god tryghed at tilbyde.

Hos os arbejder vi dog typisk kl. 8-16, så vi har ikke rigtigt brugt muligheden endnu. Men nogle gange sidder vi også til kl. 18 eller længere, og så er det vældig rart at vi kan ringe ind, hvis det bliver nødvendigt. Det gør også at vi ikke bliver presset til at skulle nå at få ringet inden kl. 16, hvor andre normalt lukker, men at vi stadig kan få hjælp, hvis det bliver lidt senere.

Trygheden i at der er åbent til kl. 22 er vældig god, og det kan sagtens være, at vi kommer til at bruge det mere senere. Det er ligesom med Bilka, de har også åbent til sent. Selvom jeg sjældent benytter mig af det, så har jeg tryghed i at vide at muligheden er der, hvis jeg får brug for det en dag. Det samme ved jeg med muligheden hos ERPgruppens support.

Garden Life logo

Facts:

  • Kunde: Garden Life
  • Navn: Lene Lauersen
  • Titel: Regnskabschef
  • Branche: Handelsvirksomhed
  • Antal medarbejdere: 7