Supportaftale – tryg og billig support til C5 og NAV

Få tryg og billig support til dit økonomisystem fra Microsoft Dynamic C5 og Microsoft Dynamics NAV med en supportaftale fra ERPsupporten.dk

Supportaftalen gør det billigere, nemmere og mere fleksibelt at få hjælp til dit økonomisystem. Med en supportaftale kan du og dine kollegaer ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til dit økonomisystem, eller hvis systemet driller og du ikke kan komme videre.

Du slipper for at få en regning hver gang du har brug for hjælp.

Kom hurtigt videre med dit arbejde

Du vælger den supportpakke, der passer din virksomhed bedst ud fra antal brugere.

Din virksomhed betaler en fast månedlig ydelse, som herefter giver medarbejderne mulighed for at benytte det antal supportklik, der er med i jeres aftale.

Supportaftale med supportklip

1 supportklip = 15 minutter. Afregnes pr. påbegyndt kvarter.*
Ekstra supportklip koster herefter kun kr. 225 pr. ekstra klip (normalpris er kr. 345 pr. 15 minutter)
Oprettelse af supportaftale koster 599

Dine fordele med ERPsupportaftale:

  • Få support over telefon, mail og chat

  • Slip for at få en faktura hver gang en medarbejder har fået support
  • Få tryghed i altid at kunne få hjælp så snart behovet er der
  • Undgå at bruge for megen spildtid på selv at løse problemet
  • Få gode råd til at få endnu nemmere økonomistyring
“Med en supportaftale hos ERPsupporten.dk får vi hurtig sparring i telefonen på, hvordan noget kan gøres i NAV og så komme hurtigt videre. Jeg slipper for altid selv at skulle prøve mig for meget frem og bruge for lang tid på det, hvis det så alligevel viser sig, at det ikke kan lade sig gøre.

Så er det altså nemmere og hurtigere at ringe til supporten og dermed få hurtig afklaring på, om det nemt kan løses, eller om det er et større problem som kræver udvikling.”

Lene Lauersen, Garden Life

Hvad kan du få hjælp til med supportaftalen?

Eksempler på supportspørgsmål kan være:

  • Hvordan krediterer jeg en faktura?
  • Hvordan opretter jeg en faktura?
  • Hvorfor vil fakturaen ikke udskrives?
  • Hvorfor sker der ikke noget, når jeg fakturerer?
  • Hvordan opsætter jeg balancer?
  • Hvordan laver jeg et budget?
  • Hvordan afslutter jeg regnskabsår og opretter nyt regnskabsår?

* Supportaftalen gælder for brugerhjælp til Microsoft Dynamics C5 og Microsoft Dynamics NAV, jf. antal supportklip. Support gives via telefon, mail og chat. Gælder ikke eks. udvikling, fejltilretning, undervisning og 3. parts produkter – hertil gælder normal timepris. Brugere beregnes efter antal brugere i Microsoft Dynamics licensen.

Brug for en supportaftale til Dynamics 365 Business Central?

Har du Dynamics 365 Business Central og vil du gerne have en supportaftale dertil?

Så anbefaler vi at du kigger nærmere på Serviceplan 365. Serviceplan 365 indeholder både support og træning i én samlet pakke.

Læs mere om Seviceplan 365 her.

Bestil supportaftale

Vil du gerne bestille en supportaftale, kan du gøre det her.

Udfyld formularen nedenfor.

    Virksomhed*

    Dit navn*

    Din e-mail*

    Dit telefonnummer*

    Vælg supportpakke*

    Nuværende økonomisystem

    Bemærkning

    Jeg accepterer gældende Standardbetingelser for Supportaftale*