Standardbetingelser Serviceplan 365 2019-03-06T08:44:03+00:00

Standardbetingelser for Serviceplan 365

Følgende standardbetingelser er gældende for Serviceplan 365 (version 01.01. 2019). Disse standardbetingelser gælder som tillæg til ERPgruppen A/S’ generelle Standardbetingelser.

1. ERPsupporten.dk

ERPsupporten.dk er en online supportportal, der hjælper brugere med support og rådgivning til Microsoft Dynamics ERP-systemerne Microsoft Dynamics C5, Microsoft Dynamics NAV, Stackss og Dynamics 365.

ERPsupporten.dk er en del af ERPgruppen A/S. ERPgruppen A/S er et sammensluttet IT- og konsulenthus, der består af en række ERP-huse i Danmark. Sammenslutningen i ERPgruppen A/S sikrer en større, stærkere og bredere kompetenceplatform inden for C5, NAV, Stackss og Dynamics 365, så kunderne får en nemmere og mere ressourcebesparende forretnings- og økonomistyring. ERPgruppen A/S arbejder tæt sammen med netværket Dynamic Network A/S.

2. Anvendelse

Følgende standardbetingelser gælder for samarbejdet mellem Køber og ERPgruppen/ERPsupporten.dk med mindre andet er aftalt skriftligt.

3.  Serviceplan 365

Abonnement gælder for Serviceplan 365 pakke med dertilhørende fordele.

Den aftalte pris fremgår af Serviceplan 365. Antal brugere følger antal brugere i Microsoft ERP licens. Hver bruger af Serviceplan 365 registreres som ”navngiven bruger”.

Alle priser er oplyst i danske kroner ekskl. moms.

4. Supportaftale

Supportaftale er bindende i 12 måneder.

Supportaftalen dækker for gældende antal supportklip per bruger per måned. 1 supportklip = 15 minutter. Supporthenvendelser beregnes per påbegyndt kvarter. Yderligere supportklip vil blive faktureret efter aftalens gældende takst.

Supportaftalen dækker alle relevante supportspørgsmål inden for brugersupport til det daglige brug og funktionaliteten af Microsoft Dynamics ERP-systemet.

Supportaftalen dækker ikke support til f.eks. systemtilpasning, fejlrettelse, fejlfinding, undervisning, produktionsmodul, udvikling/programmering, opsætning af printer samt 3. partsprodukter. Support hertil afregnes efter normal timetakst for konsulentassistance.

Køber kan til enhver tid få afklaret af ERPsupporten.dk, om henvendelsen eller problemstillingen er dækket af supportaftalen. Det er ERPsupporten.dk, der afgør, hvad der gælder som værende supportspørgsmål.

5. Træningsplan

Træningsplan er et tilkøb til Serviceplan 365 og kræver abonnement på Serviceplan 365.

Den aftalte pris fremgår af Træningsplanen. Antal brugere følger antal brugere i Microsoft ERP-licens. Hver bruger af Træningsplan registreres som ”navngiven bruger”.

6. Fakturering

Ved fakturering af Serviceplan 365 vil første faktura sendes til Køber første dag efter endt prøveperiode. Faktura gælder for løbende måned plus tre måneder. Efterfølgende fakturering sker for en periode á tre måneder.

Der er mulighed for, at betalingen tilmeldes Leverandørservice.

Abonnement forlænges automatisk med ny tilsvarende periode á tre måneder, med mindre den skriftligt er blevet opsagt.

Ved fakturering af Træningsplan gælder, at fakturering sker ved oprettelse af Træningsplanen.

7. Opsigelse

Opsigelse af abonnement på skal ske senest syv dage før påbegyndelse af ny periode.

Opsigelse skal ske skriftligt per mail til faktura@erpgruppen.dk.