Standardbetingelser Serviceplan Premium 2018-10-02T08:31:23+00:00

Standardbetingelser for Serviceplan Premium

Følgende standardbetingelser er gældende for Serviceplan Premium (version 01.04. 2018). Disse standardbetingelser gælder som tillæg til ERPgruppen A/S’ generelle Standardbetingelser.

1. ERPsupporten.dk

ERPsupporten.dk er en online supportportal, der hjælper brugere med support og rådgivning til Microsoft Dynamics ERP-systemerne Microsoft Dynamics C5, Microsoft Dynamics NAV, Stackss og Dynamics 365.

ERPsupporten.dk er en del af ERPgruppen A/S. ERPgruppen A/S er et sammensluttet IT- og konsulenthus, der består af en række ERP-huse i Danmark. Sammenslutningen i ERPgruppen A/S sikrer en større, stærkere og bredere kompetenceplatform inden for C5, NAV, Stackss og Dynamics 365, så kunderne får en nemmere og mere ressourcebesparende forretnings- og økonomistyring. ERPgruppen A/S arbejder tæt sammen med netværket Dynamic Network A/S.

2. Anvendelse

Følgende standardbetingelser gælder for samarbejdet mellem Køber og ERPgruppen/ERPsupporten.dk med mindre andet er aftalt skriftligt.

3. Serviceplan Premium aftale

Abonnement gælder for Serviceplan Premium pakke med dertilhørende fordele.

Den aftalte pris fremgår af Serviceplan Premium. Antal brugere følger antal brugere i Microsoft ERP licens. Hver bruger af Serviceplan Premium registreres som ”navngiven bruger”.

Alle priser er oplyst i danske kroner ekskl. moms.

4. Fakturering

Første faktura sendes til kunde første dag efter end prøveperiode. Faktura gælder for løbende måned plus tre måneder. Efterfølgende fakturering sker for en periode á tre måneder.

Der er mulighed for, at betalingen tilmeldes Leverandørservice.

Abonnement forlænges automatisk med ny tilsvarende periode á tre måneder, med mindre den skriftligt er blevet opsagt.

5. Opsigelse

Abonnementet kan til enhver tid opsiges med dags varsel.

Opsigelse skal ske skriftligt per mail til faktura@erpgruppen.dk.