Standardbetingelser Serviceplan Premium 2018-06-21T11:27:43+00:00

Standardbetingelser for Serviceplan Premium

Følgende standardbetingelser er gældende for Serviceplan Premium (version 01.04. 2018). Disse standardbetingelser gælder som tillæg til ERPgruppen A/S’ generelle Standardbetingelser.

1. ERPsupporten.dk

ERPsupporten.dk er en online supportportal, der hjælper brugere med support og rådgivning til Microsoft Dynamics ERP-systemerne Microsoft Dynamics C5, Microsoft Dynamics NAV, Stackss og Dynamics 365.

ERPsupporten.dk er en del af ERPgruppen A/S. ERPgruppen A/S er et sammensluttet IT- og konsulenthus, der består af en række ERP-huse i Danmark. Sammenslutningen i ERPgruppen A/S sikrer en større, stærkere og bredere kompetenceplatform inden for C5, NAV, Stackss og Dynamics 365, så kunderne får en nemmere og mere ressourcebesparende forretnings- og økonomistyring. ERPgruppen A/S arbejder tæt sammen med netværket Dynamic Network A/S.

2. Anvendelse

Følgende standardbetingelser gælder for samarbejdet mellem Køber og ERPgruppen/ERPsupporten.dk med mindre andet er aftalt skriftligt.

3. Serviceplan Premium aftale

Abonnement gælder for Serviceplan Premium pakke med dertilhørende fordele. Den aftalte pris fremgår af Serviceplan Premium.

Alle priser er oplyst i danske kroner ekskl. moms.

4. Fakturering

Første faktura sendes til kunde første dag efter end prøveperiode. Faktura gælder for løbende måned plus tre måneder. Efterfølgende fakturering sker for en periode á tre måneder.

Der er mulighed for, at betalingen tilmeldes Leverandørservice.

Abonnement forlænges automatisk med ny tilsvarende periode á tre måneder, med mindre den skriftligt er blevet opsagt.

5. Opsigelse

Abonnementet kan til enhver tid opsiges med dags varsel. Opsigelse skal ske skriftligt per mail til faktura@erpgruppen.dk.

Efter endt prøveperiode skal Kunde skriftligt opsige abonnement senest otte dage før prøveperiodens udløb, hvis den ikke ønskes forlænget.