Support 2018-04-03T07:43:34+00:00

Brug for hjælp – få support helt frem til kl. 22

Har du brug for hjælp til dit økonomisystem Microsoft Dynamics C5Microsoft Dynamics NAV, Stackss eller Dynamics 365?

+45 70 70 70 66 
support@erpsupporten.dk

Åbningstiderne er mandag-torsdag kl. 08.00 – 22.00 og fredag kl. 08.00 – 15.00.

Jeg er rigtig godt tilfreds med den support vi får hos ERPsupporten.dk. Der er altid nogen der kan hjælpe, fordi der er et helt team af supportere til rådighed. Enten får vi hjælp med det samme, når vi ringer ind, ellers bliver der lagt en besked og vi bliver ringet op. Det giver tryghed at vide, at vi altid kan få hurtig hjælp.
Lene Lauersen, Regnskabschef, Garden Life
Få hjælp nu - send en mail til os

Supportteamet sidder klar til at hjælpe dig videre

Kontakt os og få hjælp fra vores dygtige supportteam så du hurtigt kan komme videre med dit arbejde. Vi har stort fokus på at yde en god support, der gør dig glad og tilfreds.

Supportteamet sidder klar til at give dig C5 support, NAV support og Stackss support på telefon, mail eller chat – endda helt frem til kl. 22.00.

Dine fordele med personlig support

  • Få hurtig hjælp på telefon, mail eller chat indtil kl. 22.00
  • Få svar på din mail inden for maks. to timer
  • Få hjælp fra en supporter, som taler i et sprog, der er til at forstå
  • Få råd og anbefaling til hvordan du kan klare dine opgaver nemmere
  • Ring, send mail, opret supportsag eller chat for at få personlig hjælp

Hvad koster det at få support?

Vi går meget op i, at du får hurtig support, og ikke mindst at du føler dig tryg med den support vi giver dig.

Hos os kan du få support og betale pr. påbegyndt kvarter for den support, du har brug for.

Du kan også benytte dig af vores attraktive supportaftale, hvor du frit ringe eller skrive til os med spørgsmål til dit daglige brug af C5 og NAV. Du slipper for at få en regning hver gang, du har brug for hjælp, og undgår at bruge for meget tid på selv at finde svaret. Supportaftalen koster fra kr. 998/mdr. (for 1-3 brugere).

Du er velkommen til at kontakte os og høre nærmere om vores priser på support til C5, NAV og Stackss.

Læs mere om supportaftalen her

 

 

Eller find selv svaret med gratis selvhjælpsværktøjer

Du kan også se, om du selv kan finde svaret på dine udfordringer i C5, NAV eller Stackss.

Vi har lavet en række hjælpeværktøjer, som du gratis kan benytte dig af – vi kalder det hjælp til selvhjælp. Find brugervenlige how-to brugerguides eller hjælpevideoer.