Supportaftale – fri support til C5, NAV og Stackss

Bestil en supportaftale og få *fri support til dit økonomisystem fra Microsoft Dynamic C5, Microsoft Dynamics NAV eller Stackss.

ERPsupportaftale gør det billigere, nemmere og mere fleksibelt at få hjælp til C5, NAV eller Stackss. Med supportaftalen kan du og dine kollegaer frit ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til dit økonomisystem, eller hvis systemet driller og du ikke kan komme videre. Du slipper for at få en regning hver gang du har brug for hjælp.

Pengene kan være tjent ind allerede efter første opkald

Du vælger den supportpakke, der passer din virksomhed bedst ud fra antal brugere. Din virksomhed betaler kun en fast månedlig ydelse, som herefter giver medarbejderne mulighed for frit at få hjælp fra ERPsupporten.dks supportteam.

Supportpakke ERPsupporten

Dine fordele med ERPsupportaftale:

  • Fri support over telefon og mail
  • Slip for at få en faktura hver gang en medarbejder har fået support
  • Få tryghed i altid at kunne få hjælp så snart behovet er der
  • Undgå at bruge for megen spildtid på selv at løse problemet
  • Få gode råd til at få endnu nemmere økonomistyring
  • Få gratis opkobling til PC ved behov for fjernsupport

> Hent flyer med ERPsupportaftale (pdf.)

“Med en supportaftale hos ERPsupporten.dk får vi hurtig sparring i telefonen på, hvordan noget kan gøres i NAV og så komme hurtigt videre. Jeg slipper for altid selv at skulle prøve mig for meget frem og bruge for lang tid på det, hvis det så alligevel viser sig, at det ikke kan lade sig gøre.

Så er det altså nemmere og hurtigere at ringe til supporten og dermed få hurtig afklaring på, om det nemt kan løses, eller om det er et større problem som kræver udvikling.”

Lene Lauersen, Garden Life

Supportaftale

*Supportaftalen omfatter almen support til det daglige brug af C5, NAV eller Stackss. Ikke eksempelvis udvikling, fejltilretning, undervisning og 3. parts produkter. Brugere beregnes efter det antal brugere, der er i licensen. Oprettelse kr. 599.

Eksempler på supportspørgsmål kan være:

  • Hvordan krediterer jeg en faktura?
  • Hvordan opretter jeg en faktura?
  • Hvorfor vil fakturaen ikke udskrives?
  • Hvorfor sker der ikke noget, når jeg fakturerer?
  • Hvordan opsætter jeg balancer?
  • Hvordan laver jeg et budget?
  • Hvordan afslutter jeg regnskabsår og opretter nyt regnskabsår?

Læs Standardbetingelser for ERPsupportaftale her

 

Få mere at vide

Kontakt os for at høre mere om ERPsupportaftale og supportpakkerne. Du kan også bestille en supportpakke allerede i dag ved at udfylde formularen her på siden.

Hør mere om supportaftale – kontakt os her