Supportaftale – fri support til C5 og NAV

Benyt supportaftalen og få *fri support til dit økonomisystem fra Microsoft Dynamic C5 og Microsoft Dynamics NAV.

ERPsupportaftale gør det billigere, nemmere og mere fleksibelt at få hjælp til økonomisystem. Med supportaftalen kan du og dine kollegaer frit ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til dit økonomisystem, eller hvis systemet driller og du ikke kan komme videre. Du slipper for at få en regning hver gang du har brug for hjælp.

Kom hurtigt videre med dit arbejde

Du vælger den supportpakke, der passer din virksomhed bedst ud fra antal brugere. Din virksomhed betaler kun en fast månedlig ydelse, som herefter giver medarbejderne mulighed for frit at få hjælp fra ERPsupporten.dks supportteam.

Supportaftale priser - ERPsupporten

Oprettelse 599

> Supportaftale til Dynamics 365 Business Central?
Har du Dynamics 365 Business Central anbefaler vi en Serviceplan 365, som både indeholder support og træning i én samlet pakke. Læs mere om Seviceplan 365 her.

Dine fordele med ERPsupportaftale:

  • Fri support over telefon og mail
  • Slip for at få en faktura hver gang en medarbejder har fået support
  • Få tryghed i altid at kunne få hjælp så snart behovet er der
  • Undgå at bruge for megen spildtid på selv at løse problemet
  • Få gode råd til at få endnu nemmere økonomistyring
  • Få gratis opkobling til PC ved behov for fjernsupport
“Med en supportaftale hos ERPsupporten.dk får vi hurtig sparring i telefonen på, hvordan noget kan gøres i NAV og så komme hurtigt videre. Jeg slipper for altid selv at skulle prøve mig for meget frem og bruge for lang tid på det, hvis det så alligevel viser sig, at det ikke kan lade sig gøre.

Så er det altså nemmere og hurtigere at ringe til supporten og dermed få hurtig afklaring på, om det nemt kan løses, eller om det er et større problem som kræver udvikling.”

Lene Lauersen, Garden Life

Hvad kan du få hjælp til med supportaftalen?

*Supportaftalen omfatter almen support til det daglige brug af C5 eller NAV. Ikke eksempelvis udvikling, fejltilretning, undervisning og 3. parts produkter. Brugere beregnes efter det antal brugere, der er i licensen.

Eksempler på supportspørgsmål kan være:

  • Hvordan krediterer jeg en faktura?
  • Hvordan opretter jeg en faktura?
  • Hvorfor vil fakturaen ikke udskrives?
  • Hvorfor sker der ikke noget, når jeg fakturerer?
  • Hvordan opsætter jeg balancer?
  • Hvordan laver jeg et budget?
  • Hvordan afslutter jeg regnskabsår og opretter nyt regnskabsår?

Bestil supportaftale

Vil du gerne bestille en supportaftale, kan du gøre det her.

Udfyld formularen nedenfor.

Virksomhed*

Dit navn*

Din e-mail*

Dit telefonnummer*

Vælg supportpakke*

Nuværende økonomisystem

Bemærkning

Jeg accepterer gældende Standardbetingelser for Supportaftale*